شگفت انگیز ترین طراحی های جواهرات در جهان 1

بهترین طراحی جواهرات :

چندین نوع جواهر توسط طراحان طلا و جواهر با توجه به دیدگاه های مختلف از سراسر جهان در این مقاله جمع شده است. آنها در حدود 200 شرکت ساخت جواهرات

و ساعتهای زیبا بودند که در نمایشگاه Couture که اخیراً در استراحتگاه های Wynn و Encore Las Vegas برگزار شد ، به نمایش گذاشته شدند.

در راهروهای سالنهای رقص اصلی و اتاقهای خصوصی و ویلاها در جریان نمایشگاه سالانه برخی از بزرگترین نامها و آینده دارترین جواهرسازان جهان بودند.

مطمئناً طرح های زیبا و با کیفیت بیشتری وجود دارند که می توانستند در این لیست قرار بگیرند ، اما حتی در یک چارچوب آنلاین نیز محدودیت هایی وجود دارد.

مجموعه جواهرات زیر چندین مارک ایتالیایی و تعدادی از انواعی است که در اولین نمایشگاه ها ارائه شده اند. تنها مورد مشترک دیگر این قطعات این است که از بالا به

پایین فوق العاده استثنایی هستند.

انگشتر بزرگ لاله Bibi Van der Velden ، طراح جواهرات هلندی ، از طوطی الهام گرفته شده است. گلبرگهای انگشتر از طلای سفید و زرد 18k با جزئیات سیاه ساخته شده اند. و با الماسهای قهوه ای و سفید و تزواریهای سبز تزیین شده است. یک سر انسان مانند نقره ای کوچک و سیاه و سفید در داخل پیازهای گل قرار می گیرد ، در حالی که یک ماه سنگ نماد یک قطره آب است. یک ارگ کریستال سنگ تراشیده شده و قسمت های نقره سیاه شده روی گلبرگها و زیر آن می خزند. ساقه حلقه با تزاوری های سبز ، با یک سنگ ماه که محل برش ساقه است ، تزئین شده است.

 

شرکت فرانسوی-فیلیپینی ، Jewelmer ، متخصص مرواریدهای دریای جنوبی است که در فیلیپین رشد می کند. از جمله رونمایی های آنها در Couture مجموعه ای از جواهرات عروس بود که شامل یک جفت گوشواره قطره ای طلا و الماس است که هر کدام با مروارید طلای دریای جنوبی تکمیل شده اند.

 

مارک جواهرات ایتالیایی ، Qayten ، از Couture برای راه اندازی مجموعه اریگامی با حلقه ها و آویزها الهام گرفته از خطوط تمیز و زاویه های هنر باستان اوریگامی ژاپن استفاده کرد. تکنیک های پیچیده تاشو کاغذ ، مناظر سه بعدی مجسمه  ساخته شده را با استفاده از طلای زرد و سفید با سنگ مرمر الماس نشان می دهد.

 

آرا وارتانیان اولین نمایش کاملاً چشمگیر در Couture داشت. سائو پائولو ، طراح جواهرات مستقر در برزیل ، با همکاری بین المللی و همکاری های ستاره ای ، اولین دریافت کننده جایزه “بهترین طرح ” از جوایز طراحی Couture بود. یک انگشتر دو انگشتی هشت پا ، یکی از محبوب ترین طرح های او ، در مجموعه طلای سفید 18k با الماس و مرکز آن با تورمالین Paraiba به شکل گلابی 27.76 قیراط است.

 

این طرح در اولین نمایشگاه اول Gismondi 1754 نیز با دریافت جایزه انتخاب مردم از جوایز Couture Design نمایش بسیار خوبی داشت. مارک جواهرات ایتالیایی برنده گردنبندی نوع اسنزا شد. این جواهر براق با الماس و زمرد کلمبیایی در رشته های بلند و براق ساخته شده بود.

 

 

مارک جواهرات ایتالیایی ، Vendorafa ، با مجموعه Anaconda Mosaic که دارای تکنیک های چکش کاری ، حکاکی و برجسته سازی طلای آن به نمایش گذاشته می شود ، نمایش خوبی داشت. در این حالت ، روی آن شبیه به پوست مار است. جواهرات با الماس های رنگی متفاوت بیشتر ساخته می شوند. آنها در رنگ هایی مانند سیاه ، سبز و قهوه ای موجود هستند. Mosaic Cuff (در تصویر) جایزه Couture Design Awards Editor’s Choice را دریافت کرد.

 

 

 

سوزان کالان ، طراح جواهرات لس آنجلس ، از تعدادی قطعه جدید با استفاده از الماس های برش خورده باگت ، یاقوت کبود و سنگ های قیمتی رنگی در تنظیمات مختلف رونمایی کرد. یکی از برندگان گروه Rainbow Frenzy Eternity Band در طلای 18k با یاقوت کبود باگت چند رنگ و الماس های گرد بود.

 

نمایشگاه Couture امسال اولین حضور رابرت پروکوپ ، فروشنده جواهرات ، جواهرات شخصی و طراحانی بود که مشتری های او شامل ستاره های هالیوود و مجموعه های جواهرات در سراسر جهان است. او برای یک روز در یک ویلای خصوصی شلوغ با دوستان و مجموعه داران همراه شد ، بسیاری برای دیدن مهمان ویژه او ، بروک شیلدز آمدند. این دو در یک مجموعه جواهرات خیریه به نام Legacy Brooke همکاری کردند و اولین جواهر زیبای جهانی او در این طرح نمایان شد.

این مجموعه شامل گوشواره های بلند و گردنبندهای ساتیر با حلقه ها و دستبندهای همسان در رنگ های صورتی ، بنفش و سفید است. برای ایجاد این رنگ ها ، شرکای طراحی از کوارتز گل رز ، آمتیست ، کوارتز سفید ، توپاز رنگی ، یاقوت کبود سفید و یشم سفید استفاده کردند – که گاهی با اسپینل های صورتی رنگ تطبیق می یافت. سنگهای قیمتی اصلی به صورت کاکوچون های پودر قند تشکیل می شوند.

 

موزو هم نام یک شرکت است و هم نام معادن افسانه ای کلمبیا است که به دلیل تولید برخی از افسانه ترین زمردهای جهان معروف است. شرکتی که مالک معادن در شمال بوگوتا است ، در حال استخراج ، توزیع و بازاریابی زمردهای کشف شده است. علاوه بر این ، آنها در حال ایجاد و فروش جواهرات ساخته شده از زمرد موزو هستند. این شامل گردنبند موزو ، با بیش از 228 قیراط زمرد به همراه الماس های زرد و سفید با طلای زرد 18k است.

 

 

 

اولین بار غرفه دار Couture ، Moksh ، از بمبئی ، با معرفی تکنیکی که جواهرات را با استفاده از مرواریدهای میکرو کشی ژاپنی دستبافت ، اغلب با الماس و سنگهای قیمتی ترکیب می کنند ، اولین جواهر زیبایی به شکل گردنبند را ارائه داد. نتیجه نهایی پارچه ای است که نگین دار است.

 

Lepa Galeb-Roskopp ، بنیانگذار و رئیس خلاق میساهارا ، می گوید جواهرات لوکس او نشان دهنده هم خانه او در مونته نگرو و هم تنوع سفرهای او به آفریقا ، اروپا و ایالات متحده ، از شهرهای بزرگ به مکان های دور است. حلقه چشم Serene Eyes لوکس او با استفاده از دو زمرد بزرگ گلابی شکل ، به همراه زمردهای قطره ای و الماس های طلای زرد 18k ، این تنوع را منعکس می کند.

 

 

Maison Tabbah ، طراح لبنانی که طراح جواهرات خاص و جواهرات ظریف است ، از قطعات جدید Reptilia Collection خود که از اشکال پیچیده بی شماری ساخته شده و شبیه مار رزگلد و الماس است ، رونمایی کرد. آنها را می توان به روشهای خلاقانه زیبایی در کنار هم قرار داد.

 

Paula Crevoshay یک هنرمند طلا و جواهر بسیار موفق است که در خلاقیت های منحصر به فرد تخصص دارد. بسیاری از آنها در موزه های سراسر کشور از جمله موزه تاریخ طبیعی کارنگی و در مجموعه گوهرهای ملی در موسسه اسمیتسونیان به نمایش گذاشته شده اند. اخیراً آثار وی در موزه تاریخ طبیعی شهرستان لس آنجلس و موزه ماینس ParisTech در پاریس ظاهر شده است. یکی از قطعات او در Couture ماهی بسیار دستکاری شده ای بود که از طلا ساخته شده بود با باله های روان و حباب هایی که بدن آن را پوسته پوسته می کرد و از سنگ های قیمتی آبی ساخته شده بود.

 

استفان وبستر ، طراح مشهور و برنده جایزه بین المللی ، دوباره یکی از اصلی ترین جاذبه های نمایشگاه کوتور بود و این گوشواره های گوشه دار از طلا ، الماس و گوهرهای رنگی یکی از دلایل این امر بود.

 

این گوشواره های ترکیبی از طلای سفید و یاقوت کبود و الماس است، طلای سفید و یاقوت کبود و الماس همراه با قطعات طلا و تیتانیوم ساخته شده بودند که توسط جیووانی فراریس ، طراح ایتالیایی به نمایش درآمد.

 

بودا ماما با جواهرات دست ساز با عیار بالا الهام گرفته از آیین بودا و سنت های باستان شرقی در مدت زمان کوتاهی کاملاً تأثیرگذار بوده است. این به خاطر قطعاتی مانند مجموعه آویز چشم Tie Dye Evil Eye (در تصویر) در مینای دندان رنگی طلای زرد و آبی کراواتی 20 کیلوگرم است که با یک الماس گرد چشمگیر احاطه شده توسط یاقوت کبود آبی و “مژه” های الماس و یاقوت کبود آبی درمرکز قرار دارد .

 

 

گوشواره های کبری توسط طراح جواهرات مستقر در لس آنجلس ، اندی لیف ، از تکنیک میناکاری “plique á jour” استفاده می کند. مینای آبی با طلای زرد 18k پوشانده شده است که مانند پنجره به نظر می رسد و روی آنها الماس قرار دارد.

 

چهره ماه و خورشید جزئی جدایی ناپذیر از جواهرات دست ساز آنتونی لنت است. این حلقه هلال ماه و طلا و الماس که مرکز آن یک عقیق است ، یک نمونه است. نقش Moonface از یک تصویر کلاسیک از تصاویر قرن نوزدهم الهام گرفته شده است.

 

چهره ماه و خورشید جزئی جدایی ناپذیر از جواهرات دست ساز آنتونی لنت است. این حلقه هلال ماه و طلا و الماس که مرکز آن یک عقیق است ، یک نمونه بسیار زیبا  است. نقش Moonface از یک تصویر کلاسیک از تصاویر قرن نوزدهم الهام گرفته شده است.

 

Assael یکی از برترین جواهرات جهان است که از مروارید ، مرجان تشکیل شده است. این مجموعه گوشواره نشان می دهد که چگونه می تواند “سنگ های دریایی” را با مواد دیگر ترکیب کند. در این مورد یشم تراشیده شده و تساوریات با مرواریدهای تاهیتی با همدیگر ترکیب می شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت
بستن

سبد خرید

Viewed

دیده شده های اخیر

بستن

دسته بندی ها

× ارسال پیام به واتساپ