قوانین ومقررات

 

ساعات کاری گالری تابستان:

 

ساعات کاری فروشگاه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10.30 الی 20.30 به استثنای ساعات 14.00 الی 16.30 و فروشگاه مجازی

همه روزه از ساعت 10.00 الی 21.00 می باشد.

راه های ارتباطی با گالری تابستان از طریق وب سایت www.tabestangallery.com ، صفحه اجتماعی tabestangoldgallery   و تلفن تماس فروشگاه 86110756 می باشد

حریم شخصی:

مشتریان گرامی در حین خرید لازم به ارایه اطلاعات احراز هویت مانند شماره تلفن ، آدرس و… در غالب فرم مشخص می باشند تا گالری تابستان بتواند با توجه به اطلاعات واصله نسبت به ارسال کالای خریداری شده اقدام نماید همچنین گالری خود را موظف به حفظ و امانتداری از آن اطلاعات می داند.

کلیه مطالب شامل عکس محصولات ، مقالات علمی ، ویدیو های آموزشی بار گذاری شده در سایت گالری تابستان جز اموال مالک اثر(گالری تابستان) می باشد و هرگونه استفاده و یا باز نشر آن (ها) باید با کسب اجازه کتبی باشد در غیر اینصورت حق پیگرد قانونی برای گالری تابستان محفوظ می باشد.

نشان تجاری گالری تابستان در سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور بصورت رسمی به ثبت رسیده است و هر گونه سوء استفاده از آن موجب پیگرد قانونی می گردد.

شرایط  و زمان ارسال کالا:

ارسال کالا در تهران

کالاهای ارسالی مشتریان در تهران به دو صورت امکان پذیر می باشد. از طریق پست که محصول با بیمه پست به خریداران تحویل می گردد ویا از طریق پیک که هزینه ارسال محصول به کلیه نقاط شهر تهران رایگان می باشد.

ارسال کالا در شهرستان

کلیه کالا های خریداری شده توسط مشتریان محترم در شهرستان ها از طریق پست به همراه بیمه  به صورت رایگان ارسال می گردد.

زمان تحویل کالا برای شهرستان ها از طریق پست جمهوری اسلامی کاملا براساس زمان اعلامی پست می باشد چنانچه تاخیری در فرایند تحویل کالا رخ دهد مسیولیت آن از طرف گالری تابستان ساقط می باشد.

زمان تحویل کالا در تهران چنانچه تکمیل فرایند خرید قبل از ساعت 14.00 انجام شود تا آخر وقت همان روز با پیک تحویل مشتریان می گردد و در صورتیکه با پست ارسال شود با وارد نمودن کد رهگیری در سایت اداره پست می توان کالا را رهگیری نمود.

کلیه کالاهای ارسالی فقط به آدرس درج شده در حساب کاربری فرستاده می شوند.

ثبت سفارش و خرید:

جهت خرید محصول از سایت فروشگاه لازم است خریداران گرامی ابتدا حساب کاربری ایجاد نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات خود بطور صحیح اقدام نمایند.

قیمت های اعلامی کالاها با توجه به میانگین قیمت طلا خام دایما در حال بروز رسانی بوده و افزایش و کاهش قیمت ها با توجه به قیمت طلای خام در نظر گرفته می شود.

 هرگونه خطا نسبت به اعلام قیمت کالاهای موجود در سایت گالری تابستان که بصورت سهوا رخ داده باشد این حق را برای آن گالری جهت ابطال سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری محفوظ می دارد و مبلغ دریافتی در کوتاهترین زمان ممکن به حساب خریدار واریز می گردد.

لازم به ذکر است در تعطیلات رسمی فروشگاه تعطیل می باشد و سفارشات از طریق سایت همچنان می تواند انجام شود ولی ارسال کالا روز بعد از تعطیلی انجام می گیرد.

قبول قوانین سایت مندرج در فرم خرید به هنگام سفارش کالا به منزله پذیرفتن کلیه شرایط و ضوابط گالری تابستان بوده و هیچگونه ادعایی خارج از قوانین پذیرفته شده مورد قبول نیست.

ضمانت و خدمات پس از فروش  :

کلیه کالاهای خریداری شده در صورت انصراف مشتری می تواند تا هفت روز پس از تحویل کالا آن محصول را به شرط سالم بودن معاوضه نماید، برای اینکار لازم است با بخش پشتیبانی تماس گرفته شود ضمنا هزینه تعویض کالا با خریدار می باشد.

سفارشات مشتریان با نهایت حساسیت و دقت بسته بندی و ارسال می گردد چنانچه هر گونه آسیب و خسارتی برای کالای خریداری شده  رخ دهد این صدمه متوجه گالری تابستان بوده و در راستای رضایت خریداران گرامی سعی در جبران آن برمی آید. لازم به ذکر است چنانچه مشتری گرامی کالای صدمه دیده دریافت نموده اند  باید موضوع را سریعا ظرف مدت 24 ساعت به گالری تابستان اطلاع داده دهند تا در جهت رفع آن اقدام شود.

جهت
بستن

سبد خرید

Viewed

دیده شده های اخیر

بستن

دسته بندی ها

× ارسال پیام به واتساپ